Completeaza formularul de retur aici
* Puteți returna produsele GRATUIT, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile de la primire.
* Produsul poate fi returnat numai daca NU prezintă semne de uzură, este în ambalajul original, cu etichetele intacte, și însotit de factura cu care a fost achizitionat.
* Contravaloarea produselor returnate se va plăti în termen de max. 10 de zile de la returnarea coletului, prin virament bancar.
* Pentru retur vă rugăm să contactati aceeași firmă de curierat cu care ați primit coletul și să-l expediați la adresa de mai jos:
Bucureşti, Str. Ozana Nr.1, Bloc l30,scara 3, Et. 3, Ap 40, Sector 3
! NU TRIMITEȚI RETURUL PRIN POȘTA ROMÂNĂ
NU LUCRĂM CU POȘTA ROMÂNĂ!

Cumpărătorul are obligația să verifice ambalajul, iar în cazul în care apar deteriorări evidente care ar fi putut să ducă la deteriorarea conținutului coletelor (ambalaj găurit, tăiat, lipsă, etc.), pe parcursul transportului, sau semne că coletul ar fi fost deschis după sigilare, cumpărătorul se obligă să verifice integritatea produselor împreună cu reprezentantul companiei care face livrarea. Se recomandă a se face poze dacă este posibil. Dacă conținutul coletului este deteriorat total sau parțial, Cumpărătorul trebuie să obțină confirmare scrisă din partea reprezentantului serviciului de transport conform căreia mărfurile au fost deteriorate ca urmare a transportului, prin întocmirea unui proces verbal semnat de către Cumpărător si de către reprezentantul firmei de transport care face livrarea. Recunoașterea verbală din partea reprezentantului firmei de transport nu poate fi utilizată la depunerea cererii de reclamație. Trebuie completat un proces verbal de constatare a pagubelor, din care ambele părți – Cumpărătorul și reprezentantul firmei de transport – să păstreze câte un exemplar. Totodată, Cumpărătorul nu va face recepția mărfii, astfel încât reprezentantul firmei de transport va lua coletul deteriorat și îl va aduce înapoi la Vânzător.
În cazul in care Cumpărătorul face recepția mărfii livrată în ambalaj evident deteriorat, vânzătorul își declină responsabilitatea rezolvării unor reclamații ulterioare. Prin aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior Vânzătorul în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Produselor. Nicio prevedere din prezenta Politică de retur sau Termeni și Condiții nu aduce atingere drepturilor de care beneficiați, în temeiul legii, în calitate de consumatori.

Produsele achizitionate la distantă se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile -de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.